Merhaba kıymetli dostlar,

İşletmekte olduğumuz restoran için 1 adet menü çekimi ve bunun dekupe işlemi yapılacak.
Şayet bu işi yapan arkadaşlar varsa fiyatlarınızı özelden veya konuda belirtebilir misiniz?

Herkese iyi forumlar.

Edit: Restoranımız Ankara da.