• 07-07-2013, 12:19:34
    #1
    Merhaba Arkadaşlar;

    Uygun fiyata kaliteli logo yapabilecek bir arkadaş arıyorum. Eğer memnun kalırsam kendisi ile sürekli çalışmayı düşünüyorum.

    Fiyat ve referanslarınızı pm yoluyla iletebilirsiniz.

    Nasıl bir logo istiyorum?

    pastaci. blogspot.com header bölümü gibi geniş bir logo olacak çünkü benim sitede bu temadan kullanıyor. Üst düzey profesyonel birşey istemiyorum ama güzel olsun yeter benim için. Duruma göre logo ve maskot çalışmasıda düşünebiliriz.
  • 07-07-2013, 13:05:54
    #2
    Hocam, yanlızca logo ile kaliteli bir site oluşturabileceğinizi sanmıyorum, yani temanın okadar iyi olduğunu söyleyemeyeceğim.

    Kişisel tavsiyem yeni bir blogspot teması yaptırmanız ve bu tema dahilinde bir de logo yaptırmanız.

    2. Kişisel tavsitem de bir sunucu ve domain edinip wordpress sitesi kurmanız. WP birçok açıdan açacağınız sitenizin konusunu destekleyecek bir sistemdir. Ayrıca tartışmasız en iyi SEO deneyimini orada yaşarsınız.

    Bunun yanında benimle çalışmak isterseniz, www.buraktokak.com/iletisim 'den bana ulaşabilirsiniz.
  • 07-07-2013, 18:46:01
    #3
    Troypc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam, yanlızca logo ile kaliteli bir site oluşturabileceğinizi sanmıyorum, yani temanın okadar iyi olduğunu söyleyemeyeceğim.

    Kişisel tavsiyem yeni bir blogspot teması yaptırmanız ve bu tema dahilinde bir de logo yaptırmanız.

    2. Kişisel tavsitem de bir sunucu ve domain edinip wordpress sitesi kurmanız. WP birçok açıdan açacağınız sitenizin konusunu destekleyecek bir sistemdir. Ayrıca tartışmasız en iyi SEO deneyimini orada yaşarsınız.

    Bunun yanında benimle çalışmak isterseniz, www.buraktokak.com/iletisim 'den bana ulaşabilirsiniz.
    Hocam yaklaşık 4 senedir hem blogger hemde wordpress ile içli dışlıyım siteyi blogger yapmamın nedeni kendimce bazı sebeplerden dolayı yoksa bende wp kurup seo işlemleri vs halledebilirdim ama yapmadım. Tema konusuna gelince bloggerde ilk zamanlarda rounders 2 sonrasında da bu örnek verdiğim temayı kullandım sürekli tema hızım % 98 daha ne isterim

    Logo veya maskot referanslarınız varsa pm atabilirsiniz.
  • 07-07-2013, 21:33:57
    #4
    Referanslar ve fiyat teklifi gönderildi, yanıt bekleniyor.
  • 08-07-2013, 18:17:06
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Referanslar ile birlikte bilgilendirme mesajı gönderildi, yanıt bekleniyor..
  • 08-07-2013, 18:53:48
    #6
    @BGGrafik, nickli arkadaşla anlaşılmıştır, ilginizden dolayı teşekkür ederim.