Merhaba Arkadaşlar;

Uygun fiyata kaliteli logo yapabilecek bir arkadaş arıyorum. Eğer memnun kalırsam kendisi ile sürekli çalışmayı düşünüyorum.

Fiyat ve referanslarınızı pm yoluyla iletebilirsiniz.

Nasıl bir logo istiyorum?

pastaci. blogspot.com header bölümü gibi geniş bir logo olacak çünkü benim sitede bu temadan kullanıyor. Üst düzey profesyonel birşey istemiyorum ama güzel olsun yeter benim için. Duruma göre logo ve maskot çalışmasıda düşünebiliriz.