Alış: Eczane ile İlgii
7
●110
- 22-01-2022, 19:10:59Üyeliği durduruldudetaylı bir pm gönderdim değerli dönüşlerinizi beklerimWSEO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-01-2022, 19:40:00pharmacist35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam, genel de gece saatlerın de ya da ulaşılması zor bir durumda bizi arıyor. Nöbetçi kurye den istediği ürünü alıp, fişi ile teslimat sağlıyoruz. Aynı zaman da kurye dükkanımız var. Bu durumda da yasak mı acaba? - 22-01-2022, 19:43:20Evet hocam maalesef. Eczacı kendisi bile bıraksa yasakWSEO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-01-2022, 19:56:20pharmacist35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok garip hocam, ceza verilirken sebeb ne gösteriliyor ve miktar nedir acaba merak ettim. Mantıken bir illegallik ya da absürtlük yok ama kanuna aykırı demek ki. Eczanede ki ürünü alıp fişi ile teslim ediyoruz, alan memnun veren memnun. Hatta bir çok kişi dua ediyor teşekkür ediyor. Çünkü geç saatte veya yağmurlu karlı günlerde arabası olmayan kişiler için eczaneden ürün alıp gelmek bir hayli güç.
// edit
(Değişik fıkra:R.G. 2/11/2007- 26688) İnternet, faks, telefon, kurye, komisyoncu ve benzeri yollarla eczanelere gelen reçeteler kabul edilmez. Eczanelere bu yolla gelen ilaç talepleri karşılanmaz.
Hocam reçeteli ürün değil taşıdıklarımız, genel de herkesın alabileceği ürünler. - 22-01-2022, 20:03:33hocam çok sebebi var. Ama asıl olan rant. Böyle bir şey serbest olursa her eczacı reklamını yapıp eve teslim ederim mantığı ile müşteri(hasta) kapma yarışına girer. Ayrıca diyelim ki ilacı siz verdiniz kurye ilacı kaybetti ya da hastanın başına bir şey geldi sorumlu kim? ceza miktarını bilmiyorum ama bizim kendi eczacı gruplarımızda böyle durumları görünce hiç acımayıp dava açıyorlar hocam.WSEO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle