• 22-01-2022, 18:52:10
    #1
    Selamlar, eczaneler için kurye hizmeti ile alakalı bir web site oluşturuyoruz. Bunun için eczane ile ilgili sitelerden tanıtım yazısı almak istiyoruz. Lütfen sadece eczane ile ilgili olan kişiler pm atarsa sevınırım. Site adı ve fiyat pm lütfen.
  • 22-01-2022, 19:07:23
    #2
    eczacılıkta kurye yasak hocam, başınız çok kötü ağrır
  • 22-01-2022, 19:10:59
    #3
    Üyeliği durduruldu
    WSEO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar, eczaneler için kurye hizmeti ile alakalı bir web site oluşturuyoruz. Bunun için eczane ile ilgili sitelerden tanıtım yazısı almak istiyoruz. Lütfen sadece eczane ile ilgili olan kişiler pm atarsa sevınırım. Site adı ve fiyat pm lütfen.
    detaylı bir pm gönderdim değerli dönüşlerinizi beklerim
  • 22-01-2022, 19:40:00
    #4
    pharmacist35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    eczacılıkta kurye yasak hocam, başınız çok kötü ağrır

    Hocam, genel de gece saatlerın de ya da ulaşılması zor bir durumda bizi arıyor. Nöbetçi kurye den istediği ürünü alıp, fişi ile teslimat sağlıyoruz. Aynı zaman da kurye dükkanımız var. Bu durumda da yasak mı acaba?
  • 22-01-2022, 19:43:20
    #5
    WSEO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam, genel de gece saatlerın de ya da ulaşılması zor bir durumda bizi arıyor. Nöbetçi kurye den istediği ürünü alıp, fişi ile teslimat sağlıyoruz. Aynı zaman da kurye dükkanımız var. Bu durumda da yasak mı acaba?
    Evet hocam maalesef. Eczacı kendisi bile bıraksa yasak
  • 22-01-2022, 19:56:20
    #6
    pharmacist35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet hocam maalesef. Eczacı kendisi bile bıraksa yasak

    Çok garip hocam, ceza verilirken sebeb ne gösteriliyor ve miktar nedir acaba merak ettim. Mantıken bir illegallik ya da absürtlük yok ama kanuna aykırı demek ki. Eczanede ki ürünü alıp fişi ile teslim ediyoruz, alan memnun veren memnun. Hatta bir çok kişi dua ediyor teşekkür ediyor. Çünkü geç saatte veya yağmurlu karlı günlerde arabası olmayan kişiler için eczaneden ürün alıp gelmek bir hayli güç.


    // edit


    (Değişik fıkra:R.G. 2/11/2007- 26688) İnternet, faks, telefon, kurye, komisyoncu ve benzeri yollarla eczanelere gelen reçeteler kabul edilmez. Eczanelere bu yolla gelen ilaç talepleri karşılanmaz.


    Hocam reçeteli ürün değil taşıdıklarımız, genel de herkesın alabileceği ürünler.
  • 22-01-2022, 20:03:33
    #7
    WSEO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok garip hocam, ceza verilirken sebeb ne gösteriliyor ve miktar nedir acaba merak ettim. Mantıken bir illegallik ya da absürtlük yok ama kanuna aykırı demek ki. Eczanede ki ürünü alıp fişi ile teslim ediyoruz, alan memnun veren memnun. Hatta bir çok kişi dua ediyor teşekkür ediyor. Çünkü geç saatte veya yağmurlu karlı günlerde arabası olmayan kişiler için eczaneden ürün alıp gelmek bir hayli güç.


    // edit


    (Değişik fıkra:R.G. 2/11/2007- 26688) İnternet, faks, telefon, kurye, komisyoncu ve benzeri yollarla eczanelere gelen reçeteler kabul edilmez. Eczanelere bu yolla gelen ilaç talepleri karşılanmaz.


    Hocam reçeteli ürün değil taşıdıklarımız, genel de herkesın alabileceği ürünler.
    hocam çok sebebi var. Ama asıl olan rant. Böyle bir şey serbest olursa her eczacı reklamını yapıp eve teslim ederim mantığı ile müşteri(hasta) kapma yarışına girer. Ayrıca diyelim ki ilacı siz verdiniz kurye ilacı kaybetti ya da hastanın başına bir şey geldi sorumlu kim? ceza miktarını bilmiyorum ama bizim kendi eczacı gruplarımızda böyle durumları görünce hiç acımayıp dava açıyorlar hocam.
  • 22-01-2022, 20:24:56
    #8
    Anladım hocam. Bilgi için teşekkür ederim, biz özellikle reçeteli ilaçları alamayacağımızı belirtiyoruz. Bunun haricin de herkesin alabileceği ilaçları alıp yardımcı olmaya çalısıyoruz. Zaman ayırıp cevap yazdığınız için teşekkür ederim.