Evet hocam maalesef. Eczacı kendisi bile bıraksa yasak
Çok garip hocam, ceza verilirken sebeb ne gösteriliyor ve miktar nedir acaba merak ettim. Mantıken bir illegallik ya da absürtlük yok ama kanuna aykırı demek ki. Eczanede ki ürünü alıp fişi ile teslim ediyoruz, alan memnun veren memnun. Hatta bir çok kişi dua ediyor teşekkür ediyor. Çünkü geç saatte veya yağmurlu karlı günlerde arabası olmayan kişiler için eczaneden ürün alıp gelmek bir hayli güç.
// edit
(Değişik fıkra:R.G. 2/11/2007- 26688) İnternet, faks, telefon, kurye, komisyoncu ve benzeri yollarla eczanelere gelen reçeteler kabul edilmez. Eczanelere bu yolla gelen ilaç talepleri karşılanmaz.
Hocam reçeteli ürün değil taşıdıklarımız, genel de herkesın alabileceği ürünler.