• 31-08-2013, 14:15:47
    #1
    Cihazın herhangi bir sorunu yoktur. Ekran jelatiniyle kullanıldı. Darbe, çizik vs bulamazsınız. Arka kapağında ki Google yazan yeri silindi ve bazı yerlerde ufak tefek çizikler mevcut. Onun dışında tertemiz cihaz.

    Şarj aleti ve kulaklığı yok. USB kablosu ile şarj ediyorum ve bir yedek bataryası, kutusu var.

    Takas olarak Nokia ve replika telefon düşünmüyorum.


  • 31-08-2013, 15:42:54
    #2
    Düşüncen Nedir Belirtirsen Yardımcı Olabilirim
  • 31-08-2013, 17:07:49
    #3
    cengizx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Düşüncen Nedir Belirtirsen Yardımcı Olabilirim
    Düşünce derken hocam? Aklımda ki modeli mi soruyorsunuz? HTC, Sony vs bunlar olabilir. Sık sık telefon değiştiren birisiyim. O yüzden farklı model olursa daha güzel olur.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 17:07:49 -->-> Daha önceki mesaj 15:53:47 --

    Günceldir.

    Bu arada Replika S4 ler nasıl acaba? Daha önce Replika S3 kullandım ama imei sorunu yaşadığım için pek sıcak bakmıyorum.
  • 31-08-2013, 18:00:16
    #4
    Replikaya bulaşma derim.Sar değeri belli değil, rom desteği yok.Aldığına pişman olursun.
  • 13-09-2013, 03:34:21
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Biraz çizikli Galaxy young + ücret kabul edersen pm atabilirsin.
  • 18-09-2013, 13:11:25
    #6
    Güncelleyelim. Telefon sıktı artık, root atıp başka romlar yükleyeyim dedim olmadı. Daha önceleri atmıştım ama şimdi güncelleyemedim. Orjinal rom da duruyor.