Düşüncen Nedir Belirtirsen Yardımcı Olabilirim
Düşünce derken hocam? Aklımda ki modeli mi soruyorsunuz? HTC, Sony vs bunlar olabilir. Sık sık telefon değiştiren birisiyim. O yüzden farklı model olursa daha güzel olur.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 17:07:49 -->-> Daha önceki mesaj 15:53:47 --
Günceldir.
Bu arada Replika S4 ler nasıl acaba? Daha önce Replika S3 kullandım ama imei sorunu yaşadığım için pek sıcak bakmıyorum.