• 26-12-2012, 01:16:40
    #1
    Merhaba

    Profilo telekom hakkında müşteri yorumları çok az.

    Bu yüzden r10 ne düşünüyor öğrenmek istedim.

    Özetle Profilo Telekom'u nasıl bilirsiniz ?
  • 26-12-2012, 21:55:17
    #2
    Üyeliği durduruldu
    orcnd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba

    Profilo telekom hakkında müşteri yorumları çok az.

    Bu yüzden r10 ne düşünüyor öğrenmek istedim.

    Özetle Profilo Telekom'u nasıl bilirsiniz ?
    Aslında r10un eskileri profile telekomu çok iyi bilir nixconun patlamasının ardından greyhosting miydi tam hatırlayamadım ismi geçmiş zaman. Bu isimli firma burdan çok ucuza hat satışı yapmıştı neredeyse nixon fiyatına hatta bizim de burada makineler vardı. Sonra yöneticisi bir gece kafasına göre bakım düzenlemiş sunucuları 20 saat kadar kapalı tutmuştu. Ondan sonra birçok kişi için greyhosting bitmişti. Hatta bizim gibi birçok kişi donanımlarını bile eksik aldı.

    Ama profilo telekom hattı derseniz o zamanlar memnunduk. Ama yine de bu yaşanan olaylar yüzünden profiloya nedense soğuk kalıyorum hep.
  • 26-12-2012, 22:36:37
    #3
    Biz kullanıyoruz memnunuz
  • 26-12-2012, 22:49:17
    #4
    Kısacası : İyilerdir , destek çalışanları bilgilidir "haaa ping gelmiyor mu" diye size soru sormazlar sorunu çözerler.
    Hatları 2 x 1 gbit civarında , tavsiye ederim.
  • 26-12-2012, 23:30:23
    #5
    2 Yıl önce kendileri ile çalışıyordum. Orhan bey halen orda ise Türkiye'de onun üstüne tanımam bilgi ve beceri olarak. Hattıda çok sağlamdı ama şuan ki durumu nedir bilmiyorum..
    • StilNet
    StilNet bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 26-12-2012, 23:42:17
    #6
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 Yıl önce kendileri ile çalışıyordum. Orhan bey halen orda ise Türkiye'de onun üstüne tanımam bilgi ve beceri olarak. Hattıda çok sağlamdı ama şuan ki durumu nedir bilmiyorum..
    Hala çalışıyor.Söylediklerinize katılıyorum Orhan abi birtanedir
  • 28-12-2012, 18:28:26
    #7
    StilNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hala çalışıyor.Söylediklerinize katılıyorum Orhan abi birtanedir
    hangi orhan bu soyadı ne
  • 28-12-2012, 18:36:03
    #8
    Servan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hangi orhan bu soyadı ne
    orhan yıldırım
  • 24-05-2013, 11:08:44
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Profilo telekom , defalarca uyarmamıza rağmen BOĞAZİÇİ EĞİTİM spam emaillerine ev sahipliği yapan, Türkiye'nin en büyük SPAM email göndericilerine hizmet sunmakta olan ve SPAM email gönderilebilmesi için büyük gayret sarfeden nadir firmalardandır.

    Kendilerine 3 sunucumuza ait EXIM loglarını dahi gösterdik ama , müşterilerinin böyle birşey yapmadığını iddia ettiler.

    Kısaca yaptıkları daha doğrusu yapılmasına izin verdikleri şey, email spiderleri ile email adreslerinin toplanması ve bunlara (bunlardan kastım milyonlarca email adresine) mail gönderilmesidir.

    Bir çoğunuz bu tür seminer emaili almışsınızdır. Bu emailleri her gördüğünüzde aklınıza PROFİLO TELEKOM gelsin ve kendilerini hayır dua ile yad edin.