Merhaba
Profilo telekom hakkında müşteri yorumları çok az.
Bu yüzden r10 ne düşünüyor öğrenmek istedim.
Özetle Profilo Telekom'u nasıl bilirsiniz ?
Profilo Telekom'u nasıl bilirsiniz ?
8
●2.102
- 26-12-2012, 21:55:17Üyeliği durdurulduAslında r10un eskileri profile telekomu çok iyi bilir nixconun patlamasının ardından greyhosting miydi tam hatırlayamadım ismi geçmiş zaman. Bu isimli firma burdan çok ucuza hat satışı yapmıştı neredeyse nixon fiyatına hatta bizim de burada makineler vardı. Sonra yöneticisi bir gece kafasına göre bakım düzenlemiş sunucuları 20 saat kadar kapalı tutmuştu. Ondan sonra birçok kişi için greyhosting bitmişti. Hatta bizim gibi birçok kişi donanımlarını bile eksik aldı.orcnd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ama profilo telekom hattı derseniz o zamanlar memnunduk. Ama yine de bu yaşanan olaylar yüzünden profiloya nedense soğuk kalıyorum hep. - 26-12-2012, 23:42:17Hala çalışıyor.Söylediklerinize katılıyorumMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Orhan abi birtanedir
- 28-12-2012, 18:28:26hangi orhan bu soyadı neStilNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-05-2013, 11:08:44Üyeliği durdurulduProfilo telekom , defalarca uyarmamıza rağmen BOĞAZİÇİ EĞİTİM spam emaillerine ev sahipliği yapan, Türkiye'nin en büyük SPAM email göndericilerine hizmet sunmakta olan ve SPAM email gönderilebilmesi için büyük gayret sarfeden nadir firmalardandır.
Kendilerine 3 sunucumuza ait EXIM loglarını dahi gösterdik ama , müşterilerinin böyle birşey yapmadığını iddia ettiler.
Kısaca yaptıkları daha doğrusu yapılmasına izin verdikleri şey, email spiderleri ile email adreslerinin toplanması ve bunlara (bunlardan kastım milyonlarca email adresine) mail gönderilmesidir.
Bir çoğunuz bu tür seminer emaili almışsınızdır. Bu emailleri her gördüğünüzde aklınıza PROFİLO TELEKOM gelsin ve kendilerini hayır dua ile yad edin.