orcnd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba

Profilo telekom hakkında müşteri yorumları çok az.

Bu yüzden r10 ne düşünüyor öğrenmek istedim.

Özetle Profilo Telekom'u nasıl bilirsiniz ?
Aslında r10un eskileri profile telekomu çok iyi bilir nixconun patlamasının ardından greyhosting miydi tam hatırlayamadım ismi geçmiş zaman. Bu isimli firma burdan çok ucuza hat satışı yapmıştı neredeyse nixon fiyatına hatta bizim de burada makineler vardı. Sonra yöneticisi bir gece kafasına göre bakım düzenlemiş sunucuları 20 saat kadar kapalı tutmuştu. Ondan sonra birçok kişi için greyhosting bitmişti. Hatta bizim gibi birçok kişi donanımlarını bile eksik aldı.

Ama profilo telekom hattı derseniz o zamanlar memnunduk. Ama yine de bu yaşanan olaylar yüzünden profiloya nedense soğuk kalıyorum hep.