• 12-10-2012, 18:21:54
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Axerhosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Redstation konusu açılmışken sorularımı cevaplarsanız sevinirim.
    Sunucuyu kredi kartıyla alınca belge,bilgi(kimlik vb) şeyler istiyorlar mı?
    Sunucu konfigrasyonu kısmında raid istemediğimi nasıl belirtirim raid 1 ve 0 seçeneği var istemiyorum yok.
    dell sunucurlarda mecbur oluyor raid istemiyorsanız sipariş ederlen raid no seçenegi oluyor onu işaretleyin onun dışında kredi kartı ön arka kimlik ön arka fotokopi istiyorlar
  • 12-10-2012, 18:32:49
    #11
    SunucuservisTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dell sunucurlarda mecbur oluyor raid istemiyorsanız sipariş ederlen raid no seçenegi oluyor onu işaretleyin onun dışında kredi kartı ön arka kimlik ön arka fotokopi istiyorlar
    Kredi kartına ücret olarak direk TL bazındaki fiyatımı yansıyor yoksa ek ücretler kesiyor mu banka? Birde Raid no yok başka kısımdamı?

  • 12-10-2012, 19:37:01
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Axerhosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kredi kartına ücret olarak direk TL bazındaki fiyatımı yansıyor yoksa ek ücretler kesiyor mu banka? Birde Raid no yok başka kısımdamı?

    Merhaba,

    Kredi kartı ekstre tipine göre değişir o durum. Genelde bankanız Sterlin'i TL olarak ekstrenize yansıtır. Bazı bankaların dövizli alışverişlerde uyguladığı kur oranı biraz daha yüksek oluyor.

    H200 Raid istemiyorum seçeneği sipariş esnasında bulunmuyor. Belki atlanmış belki Raid önerdikleri için.

    Sipariş esnasında not kısmına raid yapılmasını istemediğinizi belirtebilirsiniz. KVM - Dell bilginiz varsa zaten bunu sonradan sizde yapabilirsiniz.
  • 12-10-2012, 19:48:32
    #13
    iDealhosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,

    Kredi kartı ekstre tipine göre değişir o durum. Genelde bankanız Sterlin'i TL olarak ekstrenize yansıtır. Bazı bankaların dövizli alışverişlerde uyguladığı kur oranı biraz daha yüksek oluyor.

    H200 Raid istemiyorum seçeneği sipariş esnasında bulunmuyor. Belki atlanmış belki Raid önerdikleri için.

    Sipariş esnasında not kısmına raid yapılmasını istemediğinizi belirtebilirsiniz. KVM - Dell bilginiz varsa zaten bunu sonradan sizde yapabilirsiniz.
    ilk 3 ay 205 tl tutuyor ama diğer aylar 290 tl gibi bir rakam tutuyor aracı daha mantıklı sanırım teşekkürler bilgiler için ama 3.aydan sonra bukadar tutmasına anlam veremedim herkes 250 270 tl arasına veriyor.
  • 12-10-2012, 20:29:56
    #14
    Axerhosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ilk 3 ay 205 tl tutuyor ama diğer aylar 290 tl gibi bir rakam tutuyor aracı daha mantıklı sanırım teşekkürler bilgiler için ama 3.aydan sonra bukadar tutmasına anlam veremedim herkes 250 270 tl arasına veriyor.
    Veri merkezi - bayisinin verdiği fiyat'a verecek diye bir şey yoktur tabiki. Bayi daha ucuza sağlayabilir.

    Avrupa veri merkezlerinden, Sırf İngilizceyi biliyorum diye sunucu aracısız kiralandığında daha sonra firma ile genelde sorun yaşananlar oluyor. Özellikle İngilizler katı kuralcıdır, bir defalık yapın vb, olaylarına gelmezler. O bir defa ücret alacağı olayı buldumu affetmez