Axerhosting adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
RedStation Hakkında Bilgisi Olan
13
●4.416
- 12-10-2012, 18:21:54Üyeliği durduruldudell sunucurlarda mecbur oluyor raid istemiyorsanız sipariş ederlen raid no seçenegi oluyor onu işaretleyin onun dışında kredi kartı ön arka kimlik ön arka fotokopi istiyorlar
- 12-10-2012, 18:32:49Kredi kartına ücret olarak direk TL bazındaki fiyatımı yansıyor yoksa ek ücretler kesiyor mu banka? Birde Raid no yok başka kısımdamı?SunucuservisTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-10-2012, 19:37:01Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Merhaba,Axerhosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kredi kartı ekstre tipine göre değişir o durum. Genelde bankanız Sterlin'i TL olarak ekstrenize yansıtır. Bazı bankaların dövizli alışverişlerde uyguladığı kur oranı biraz daha yüksek oluyor.
H200 Raid istemiyorum seçeneği sipariş esnasında bulunmuyor. Belki atlanmış belki Raid önerdikleri için.
Sipariş esnasında not kısmına raid yapılmasını istemediğinizi belirtebilirsiniz. KVM - Dell bilginiz varsa zaten bunu sonradan sizde yapabilirsiniz. - 12-10-2012, 19:48:32ilk 3 ay 205 tl tutuyor ama diğer aylar 290 tl gibi bir rakam tutuyor aracı daha mantıklı sanırım teşekkürler bilgiler için ama 3.aydan sonra bukadar tutmasına anlam veremedim herkes 250 270 tl arasına veriyor.iDealhosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-10-2012, 20:29:56Veri merkezi - bayisinin verdiği fiyat'a verecek diye bir şey yoktur tabiki. Bayi daha ucuza sağlayabilir.Axerhosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Avrupa veri merkezlerinden, Sırf İngilizceyi biliyorum diye sunucu aracısız kiralandığında daha sonra firma ile genelde sorun yaşananlar oluyor. Özellikle İngilizler katı kuralcıdır, bir defalık yapın vb, olaylarına gelmezler. O bir defa ücret alacağı olayı buldumu affetmez