Axerhosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ilk 3 ay 205 tl tutuyor ama diğer aylar 290 tl gibi bir rakam tutuyor aracı daha mantıklı sanırım teşekkürler bilgiler için ama 3.aydan sonra bukadar tutmasına anlam veremedim herkes 250 270 tl arasına veriyor.
Veri merkezi - bayisinin verdiği fiyat'a verecek diye bir şey yoktur tabiki. Bayi daha ucuza sağlayabilir.

Avrupa veri merkezlerinden, Sırf İngilizceyi biliyorum diye sunucu aracısız kiralandığında daha sonra firma ile genelde sorun yaşananlar oluyor. Özellikle İngilizler katı kuralcıdır, bir defalık yapın vb, olaylarına gelmezler. O bir defa ücret alacağı olayı buldumu affetmez