• 14-08-2010, 17:23:40
    #19
    Alt yapılarının çok sağlam ve büyük olduğunu biliyordum ama çalışma ortamlarının bu denli harika olduğunu tahmin etmiyordum.
    r10'da kim böyle bir yerde çalışmak istemez ki?
  • 14-08-2010, 17:26:03
    #20
    Helal olsun güzel mekan vallahi.
  • 14-08-2010, 17:30:33
    #21
    Mekan konfor kokuyor açıkcası
  • 14-08-2010, 17:36:00
    #22
    Üyeliği durduruldu
    ben geyiğine konulmuş resimler zannettim harbi bölemi ya
  • 14-08-2010, 17:39:23
    #23
    FlatOfis'e gelirseniz böylemi olduğunu görebilirsiniz.
  • 14-08-2010, 17:48:53
    #24
    Administrator
    Masraftan hiç kaçınılmadan hazırlatılmış bir Şirket. tebrik etmemek yanlış olur...
  • 14-08-2010, 17:54:19
    #25
    Üyeliği durduruldu
    O referanslarla bu şirketin görselliği doğru orantılı. Şaşırmamak lazım
  • 14-08-2010, 17:59:48
    #26
    Geçen sene ofislerini ziyaret ettiğimizde görmüştük. Gerçekten harika bir yer yapılmışlar. "Kalite"nin tam karşılığı işte böyle bir şey. Memleketimde bu tür güzellikleri görünce gurur duyuyoruz.
  • 14-08-2010, 18:14:24
    #27
    bende bılmıyordum baya buyukmus :=9