Alt yapılarının çok sağlam ve büyük olduğunu biliyordum ama çalışma ortamlarının bu denli harika olduğunu tahmin etmiyordum.
r10'da kim böyle bir yerde çalışmak istemez ki?
Geçen sene ofislerini ziyaret ettiğimizde görmüştük. Gerçekten harika bir yer yapılmışlar. "Kalite"nin tam karşılığı işte böyle bir şey. Memleketimde bu tür güzellikleri görünce gurur duyuyoruz.