Ciddi bir yatırım yapıldığı çok açık.
ALLAH en kısa zamanda hostgator gibi ilerlemelerini nasip etsin.
SadeceHosting Ofis Fotoğrafları
126
●27.450
- 14-08-2010, 15:20:40Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Helal olsun. Muhteşem bir data center olmuş.
- 14-08-2010, 15:32:50Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Aynen bende hocam.Harika duruyor ortam.Ne diyelim.İnşallah daha iyi yerlere gelirler...Doogle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-08-2010, 16:37:31yeni mi açtılar burayı.? ben daha önce gayrettepe tarafındaki ofislerine gitmiştim giriş katında bir yerdi ve bu kadar büyük değildi.? Acaba burası mars'ın olduğu bina da olabilir mi.?
- 14-08-2010, 17:09:12Net bilgim yok ama 1 yılı geçti sanırım.linuxsistem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle