• 08-05-2010, 13:27:19
    #1
    Selam,

    son 1 saattir almanyaya erişimde sıkıntı gözlemliyorum.

    sizde de öyle bir sorun var mı?
  • 08-05-2010, 13:33:47
    #2
    hetzner ve netdirect sunucularım var, özellikle netdirectte gözle görülür bir yavaşlama var.
  • 08-05-2010, 13:37:56
    #3
    Almanya hattı öldü 100mbit hat 1mbit bile değil çekeceğimiz var...
  • 08-05-2010, 13:53:17
    #4
    "At the moment we are receiving a lot of complains from customers which are located in countries in the south or east from Germany. So i will think that there is a problem at the international routing."

    böyle bir yanıt aldık veri merkezinden.

    tahminimce almanlar yunanistana giden kabloları geri toplamaya başladı. olan bize oldu!
  • 08-05-2010, 13:55:01
    #5
    Şuanda hatlar düzeldi Allaha şükür...
  • 08-05-2010, 14:03:34
    #6
    yeter bu telekomdan çektiklerimiz

    bu ay sonunda makinelerimi melekoma taşıyacağım.

    hosting şikayetleri kısmında da konu açacağım. bi daha kimse telekomdan adsl almasın

    :P
  • 08-05-2010, 16:35:48
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Rekabet olmayınca böyle oluyor.

    Esaslı bir alternatif tüm yurt çapında aktif olsa Telekom böyle yapamaz.





    SayfaNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yeter bu telekomdan çektiklerimiz

    bu ay sonunda makinelerimi melekoma taşıyacağım.

    hosting şikayetleri kısmında da konu açacağım. bi daha kimse telekomdan adsl almasın

    :P
  • 08-05-2010, 16:36:44
    #8
    evet var hatta sabahtan beri
  • 08-05-2010, 19:40:54
    #9
    ORTAKSİSTEM TELEKOM olarak herkese VDSL +2 vereceğiz hemde 64mbit hızında Ön Başvurular 30 Şubat bilginize... Engin hocam sanada bol bol DDR3 8GB tek parça ram vereyim 30 şubatta istermisin ?