Selam,
son 1 saattir almanyaya erişimde sıkıntı gözlemliyorum.
sizde de öyle bir sorun var mı?
Telekom Almanya erişimi sıkıntısı
10
●1.110
- 08-05-2010, 13:37:56Almanya hattı öldü 100mbit hat 1mbit bile değil çekeceğimiz var...
- 08-05-2010, 13:53:17"At the moment we are receiving a lot of complains from customers which are located in countries in the south or east from Germany. So i will think that there is a problem at the international routing."
böyle bir yanıt aldık veri merkezinden.
tahminimce almanlar yunanistana giden kabloları geri toplamaya başladı. olan bize oldu!
- 08-05-2010, 16:35:48Üyeliği durdurulduRekabet olmayınca böyle oluyor.
Esaslı bir alternatif tüm yurt çapında aktif olsa Telekom böyle yapamaz.
SayfaNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 08-05-2010, 19:40:54ORTAKSİSTEM TELEKOM olarak herkese VDSL +2 vereceğiz hemde 64mbit hızında
Ön Başvurular 30 Şubat bilginize...
Engin hocam sanada bol bol DDR3 8GB tek parça ram vereyim 30 şubatta istermisin ?