ORTAKSİSTEM TELEKOM olarak herkese VDSL +2 vereceğiz hemde 64mbit hızında Ön Başvurular 30 Şubat bilginize... Engin hocam sanada bol bol DDR3 8GB tek parça ram vereyim 30 şubatta istermisin ?