Konu
Telekom Almanya erişimi sıkıntısı
08-05-2010, 19:40:54
#9
OrtakSistem
ORTAKSİSTEM TELEKOM olarak herkese VDSL +2 vereceğiz hemde 64mbit hızında
Ön Başvurular 30 Şubat bilginize...
Engin hocam sanada bol bol DDR3 8GB tek parça ram vereyim 30 şubatta istermisin ?