• 25-12-2009, 01:37:10
    #1
    Üyeliği durduruldu
    http://www.gridtelekom.com/videolar/default.html

    arkadaşlar acaba grid telekomdan daha iyi iş yapan varmı ülkemizde.
    dünyaya adını duyurmuş bir firma tamamen kalite ve profesyonellik üzerine kurulu.

    çalışanlar varsa eğer sizce ?
  • 25-12-2009, 01:46:12
    #2
    Üyeliği durduruldu
    yanlış hatırladığın şu natro dc de sorun yaşayıp bütün sistemi gride taşıdı şuan gridden kiralık kabinlerle devam ediyor işe.

    natro dışında dc de gördüğün firmalar mynet cnn ekolay doğan grubunun çoğunluğu vs vs..
  • 25-12-2009, 03:11:49
    #3
    DGN Plus tek geçerim.



    volkanbagcali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    http://www.gridtelekom.com/videolar/default.html

    arkadaşlar acaba grid telekomdan daha iyi iş yapan varmı ülkemizde.
    dünyaya adını duyurmuş bir firma tamamen kalite ve profesyonellik üzerine kurulu.

    çalışanlar varsa eğer sizce ?
  • 25-12-2009, 11:22:03
    #4
    Grid, ülkemizde kurumsal bağlamda hizmet veren, bir çok firmaya alt yapı operatörlüğü yapmış en köklü firmalardan birisidir.

    Bunlardan biriside natro'dur.Natro grid datacenter içersinde kendisine ayrılmış özel alanda hizmet verdi bir dönem.Daha sonra kendi bünyesinde verimerkezini kurdu ve oraya geçtiler.

    Bu alana bildiğim kadarıyla sadece natro personeli rfid kart okuma sistemiyle giriş yapabiliyordu.

    Ülkemizde, telekominikasyon sektöründe bir çok firma avrupa standartlarına yeni yeni ulaşmaya başlamışken, grid bunu yıllar öncesinden yapmıştır.Ve sektörde saygın bir konumdadır.
  • 25-12-2009, 11:44:34
    #5
    Siz bence önce diğer şirketleri bir gözden geçirin. Grid eskidir, ama söylediğiniz gibi bir pozisyonda değildir.

    Saydığınız referanslar yıllar öncesine aittir. Yıllardır bu referansların büyük kısmını kaybetmiş durumdadır. mynet ve natro buna en güzel örnektir.

    Eskidir, güzeldir ama söylediğiniz şekilde bu konuda en büyük yada tek şirket değildir.

    Boynuz kulağı geçmiştir
  • 25-12-2009, 12:29:03
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Grid rakipsizse netOne, işnet, bnet hatta ttidc gibi kurumları nereye koyacaksınız
  • 25-12-2009, 13:12:06
    #7
    grikare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Grid rakipsizse netOne, işnet, bnet hatta ttidc gibi kurumları nereye koyacaksınız
    Onlar kalbimizde yasiyor.
  • 25-12-2009, 14:37:20
    #8
    Borusan Telekom'u lütfen unutmayalım
  • 25-12-2009, 22:20:59
    #9
    volkanbagcali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    http://www.gridtelekom.com/videolar/default.html

    arkadaşlar acaba grid telekomdan daha iyi iş yapan varmı ülkemizde.
    dünyaya adını duyurmuş bir firma tamamen kalite ve profesyonellik üzerine kurulu.

    çalışanlar varsa eğer sizce ?
    Tabi ki de var.

    Natro ile belirttiğiniz durum söylediğiniz şekilde değildir.

    Natro zamanında Grid' den hizmet almaktaydı fakat her gün elektrik kesintisi yaşıyor, sunucuları kapalı kalıyordu. Bunun üzerine Natro avukatları ile bir noter alıp söz konusu veri merkezine gidip elektriklerin kesik olduğunu kanıtlayan bir tutanak tutturdu. Ve zamanında tüm müşterilerine söz konusu kesintiler ile ilgili bilgileri ve tutanağı mail ile göndermişti.

    Şu anda da kendi veri merkezlerinden hizmet veriyorlar.

    Saygılar,