Tabi ki de var.
Natro ile belirttiğiniz durum söylediğiniz şekilde değildir.
Natro zamanında Grid' den hizmet almaktaydı fakat her gün elektrik kesintisi yaşıyor, sunucuları kapalı kalıyordu. Bunun üzerine Natro avukatları ile bir noter alıp söz konusu veri merkezine gidip elektriklerin kesik olduğunu kanıtlayan bir tutanak tutturdu. Ve zamanında tüm müşterilerine söz konusu kesintiler ile ilgili bilgileri ve tutanağı mail ile göndermişti.
Şu anda da kendi veri merkezlerinden hizmet veriyorlar.
Saygılar,