hatta girmiyor bile.
Radorede sorun mu var?
5
●187
- 14-02-2021, 16:42:46Merhaba veri merkezinde sorun mu var? Siteler fena yavaşladı
hatta girmiyor bile.
- 14-02-2021, 16:44:50Radorede ne zaman sorun yokki ama çoğunluklan barındıgınız tarafta bir sorun oluyor sonra veri merkezi ismi kötüye çıkıyor bunu tam şekılde anlamanız adına radore veri merkezinde farklı bir kabinden 1 adet ip satın alıp devamlı kontrol sağlamanız tamamen çözüm ola bilir .
- 14-02-2021, 16:57:55Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Radore'de problem yok uzun süredir bizim tarafımızda yok diyeyim daha doğru olsun, bir laf adı çıkmış 9'a inmez 8'e ...
- 15-02-2021, 14:09:57Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Radore'nin umrunda olmaz, %90 çalıştığınız firma ile alakalı olabilir.Bende şuan radore üzerinden direk hizmet alıyorum sorunsuz.Padre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-02-2021, 14:14:29Firma o kadar şey söyledi ki şaştım kaldım. Dün Network kesintileri oluyor Radore'den kaynaklı dedi. Sorun devam ettikçe, sıkıştırdıkça, Network de sorun var ekip ilgileniyora döndü, ne zaman tamamlanır bilinmez dediler. Sabah sorun devam ettiğin de dönüş yaptığımda bu sefer ip bloklarına saldırı aldıklarını ip bloklarını değişeceklerini söylüyorlar. Yani nereden baksan tutarsızlık, nereden baksan sallamak, geçiştirmek üzerine cevaplar. Yaşadığım(ız) kayıplar kimsenin umurunda değil. Fatura kesip, para istemeye gelince herkes sistematik, anında işliyor sistem.YusufSamet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle