• 14-02-2021, 16:42:46
    #1
    Merhaba veri merkezinde sorun mu var? Siteler fena yavaşladı hatta girmiyor bile.
  • 14-02-2021, 16:44:50
    #2
    Radorede ne zaman sorun yokki ama çoğunluklan barındıgınız tarafta bir sorun oluyor sonra veri merkezi ismi kötüye çıkıyor bunu tam şekılde anlamanız adına radore veri merkezinde farklı bir kabinden 1 adet ip satın alıp devamlı kontrol sağlamanız tamamen çözüm ola bilir .
  • 14-02-2021, 16:57:55
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Radore'de problem yok uzun süredir bizim tarafımızda yok diyeyim daha doğru olsun, bir laf adı çıkmış 9'a inmez 8'e ...
  • 15-02-2021, 00:22:56
    #4
    Radore alt yapısını kullanan firmam, topu radoreye atıyor. Ekipleri kontrol ediyormuş ne zaman çözülür belli değilmiş. Bugün (hala bile) site erişimi yoktu. Hit, Google, Adsense kaybımız kimin umurunda acaba.
  • 15-02-2021, 14:09:57
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Padre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Radore alt yapısını kullanan firmam, topu radoreye atıyor. Ekipleri kontrol ediyormuş ne zaman çözülür belli değilmiş. Bugün (hala bile) site erişimi yoktu. Hit, Google, Adsense kaybımız kimin umurunda acaba.
    Radore'nin umrunda olmaz, %90 çalıştığınız firma ile alakalı olabilir.Bende şuan radore üzerinden direk hizmet alıyorum sorunsuz.
  • 15-02-2021, 14:14:29
    #6
    YusufSamet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Radore'nin umrunda olmaz, %90 çalıştığınız firma ile alakalı olabilir.Bende şuan radore üzerinden direk hizmet alıyorum sorunsuz.
    Firma o kadar şey söyledi ki şaştım kaldım. Dün Network kesintileri oluyor Radore'den kaynaklı dedi. Sorun devam ettikçe, sıkıştırdıkça, Network de sorun var ekip ilgileniyora döndü, ne zaman tamamlanır bilinmez dediler. Sabah sorun devam ettiğin de dönüş yaptığımda bu sefer ip bloklarına saldırı aldıklarını ip bloklarını değişeceklerini söylüyorlar. Yani nereden baksan tutarsızlık, nereden baksan sallamak, geçiştirmek üzerine cevaplar. Yaşadığım(ız) kayıplar kimsenin umurunda değil. Fatura kesip, para istemeye gelince herkes sistematik, anında işliyor sistem.