Radore'nin umrunda olmaz, %90 çalıştığınız firma ile alakalı olabilir.Bende şuan radore üzerinden direk hizmet alıyorum sorunsuz.
Firma o kadar şey söyledi ki şaştım kaldım. Dün Network kesintileri oluyor Radore'den kaynaklı dedi. Sorun devam ettikçe, sıkıştırdıkça, Network de sorun var ekip ilgileniyora döndü, ne zaman tamamlanır bilinmez dediler. Sabah sorun devam ettiğin de dönüş yaptığımda bu sefer ip bloklarına saldırı aldıklarını ip bloklarını değişeceklerini söylüyorlar. Yani nereden baksan tutarsızlık, nereden baksan sallamak, geçiştirmek üzerine cevaplar. Yaşadığım(ız) kayıplar kimsenin umurunda değil. Fatura kesip, para istemeye gelince herkes sistematik, anında işliyor sistem.