Olayın böyle bi' tarafa çekileceğini zaten önceki mesajımda da yazmıştım, doğru çıktı.
Özellikle bu piyasanın içinde olan kişiler DC açmak mevzu bahis olunca bi' şiddetleniyor, bi' celalleniyor. Ben de diyorum ki; "usul usul" yazın yazacaklarınızı da daha sonradan gelecekler de öğrensin, biz de. Ama yok sizin tutumunuz "yok ya öyle kolay mıydı", "açamazsın" tarzı olunca insanın şevki her türlü kırılıyor.
Belki süper bir fikri olan burada -yada başka bi' yerde, bu tarzda- anlatılacak yöntemlerle kendi network'unu oluşturacak. Google'nin garajta kurulduğu fikrinden ve diğer büyük projelerin de böyle ortamlarda hayata geçirildiğini varsayars ...
Her neyse. Bu topic sayesinde, fikir olarak bile bi' şey düşünsen bunu kimseyle paylaşmamayı öğrendim, teşekkür ederim.