Ovh Erişim Problemi
171
●18.917
- 09-11-2017, 10:43:42AdministratorTwitter'da Yazdıklarına göre elektrik arızası varmış güç kaybından dolayı erişilemiyor network cihazları down durumda, geçmiş olsun.
- 09-11-2017, 10:44:46Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Aklıma gelen başıma geliyor.
Dün gece 2 de yedekte almadık. Adamlarda sıkıntı çıkmıyor üstelik uzun zamandır zam felanda yapmadılar diye aklımdan geçirdim.
Zam ile ilgili mail gelmiş ve şuanda kesinti var
- 09-11-2017, 10:46:30Ovh kullanmayın arkadaşlar ucuz olmasının nedeni hizmet kötü teliflerde sorgusuz sualsiz anında sunucu kapatılıyor. cok nalet olasıca bir yer tavsiyem asla kullanmayın.türkiyenin en iyi makinaları sıralamasında 1.sırada yer alacak makinamısorgusuz kapattılar. başınıza gelsin istemiyorsanız tedbirinizi alın.
- 09-11-2017, 10:59:38Octave Klaba 41 dakika önce
Nous avons un souci d'alimentation de SBG1/SBG4. Les 2 arrivées électriques EDF sont down (!!) et les 2 chaines de groupes électrogènes se sont mis en défaut (!!!). Lensemble de 4 arrivées elec n'alimentent plus la salle de routage. Nous sommes tous sur le problème.
Octave Klaba 8 dakika önce
En plus de souci sur SBG, nous avons le souci sur le réseau optique en Europe qui interconnecte RBX et GRA avec les POP. Il est down (!!). - 09-11-2017, 11:03:12ya bu nası bi rahasızlıktır ya dünyanın en büyük datacenterlarından biri elektrik kesildi diyo hey allahım ya ulan kapatılar bütün sistemi sövecem olmicak sövmesem içimde kalacak bu ne yaw.