• 09-11-2017, 10:40:01
    #19
    Kesinti süresi belli mi arkadaşlar ?
  • 09-11-2017, 10:43:42
    #20
    Administrator
    Twitter'da Yazdıklarına göre elektrik arızası varmış güç kaybından dolayı erişilemiyor network cihazları down durumda, geçmiş olsun.
  • 09-11-2017, 10:44:46
    #21
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Aklıma gelen başıma geliyor.
    Dün gece 2 de yedekte almadık. Adamlarda sıkıntı çıkmıyor üstelik uzun zamandır zam felanda yapmadılar diye aklımdan geçirdim.

    Zam ile ilgili mail gelmiş ve şuanda kesinti var
  • 09-11-2017, 10:45:04
    #22
    Şahsen bu bilançodan kendimize çıkarmamız gereken dersler olabilir ( En son 1 ay önce yedek almışım ) . Olası bir büyük problemde baya baya mağdur olacagız inşallah çözüme kavuşur kısa zamanda .
  • 09-11-2017, 10:46:30
    #23
    Ovh kullanmayın arkadaşlar ucuz olmasının nedeni hizmet kötü teliflerde sorgusuz sualsiz anında sunucu kapatılıyor. cok nalet olasıca bir yer tavsiyem asla kullanmayın.türkiyenin en iyi makinaları sıralamasında 1.sırada yer alacak makinamısorgusuz kapattılar. başınıza gelsin istemiyorsanız tedbirinizi alın.
  • 09-11-2017, 10:59:20
    #24
    Sorun düzelmiş gibi görünüyor arkadaşlar. Geçmiş olsun...
  • 09-11-2017, 10:59:38
    #25
    Octave Klaba 41 dakika önce
    Nous avons un souci d'alimentation de SBG1/SBG4. Les 2 arrivées électriques EDF sont down (!!) et les 2 chaines de groupes électrogènes se sont mis en défaut (!!!). L’ensemble de 4 arrivées elec n'alimentent plus la salle de routage. Nous sommes tous sur le problème.
    Octave Klaba 8 dakika önce
    En plus de souci sur SBG, nous avons le souci sur le réseau optique en Europe qui interconnecte RBX et GRA avec les POP. Il est down (!!).
  • 09-11-2017, 11:01:36
    #26
    Ne durumdayız ?
  • 09-11-2017, 11:03:12
    #27
    ya bu nası bi rahasızlıktır ya dünyanın en büyük datacenterlarından biri elektrik kesildi diyo hey allahım ya ulan kapatılar bütün sistemi sövecem olmicak sövmesem içimde kalacak bu ne yaw.