Aklıma gelen başıma geliyor.
Dün gece 2 de yedekte almadık. Adamlarda sıkıntı çıkmıyor üstelik uzun zamandır zam felanda yapmadılar diye aklımdan geçirdim.

Zam ile ilgili mail gelmiş ve şuanda kesinti var