Satılık kiralık c class ip
47
●5.578
- 30-06-2015, 20:32:59Arkadaşlar kaç tane pm attım. Satılık kalmadığını sadece kiralık kaldığını söyledi. Tamam 4 class alacağım telefon numarası verin görüşelim dedim bir kaç gündür cevap alamıyorum. Konunun ciddiyetinden şüphem olmaya başladı. Çünkü sunulan kiralık ücreti de ripe'nin sunmuş olduğu yıllık ücret'den daha ucuz. Kiralayabilen var mı acaba aranızda?
- 01-07-2015, 05:06:55Kendisine ilk mesajı atan sanıyorum bizdik .
50 adet 1/255 IP satacağını iletti .
Tahmini bir kaç saat sonra 26 blog kaldığını ve kiralamayı düşündüğünü iletti .
Bu kısımsan sonra zaten ciddi olmadığını düşündük tekrar geri dönüş sağlamadık kendisine.
Gerçekten satın alan veya kiralayan varmı çok merak ediyorum