Arkadaşlar kaç tane pm attım. Satılık kalmadığını sadece kiralık kaldığını söyledi. Tamam 4 class alacağım telefon numarası verin görüşelim dedim bir kaç gündür cevap alamıyorum. Konunun ciddiyetinden şüphem olmaya başladı. Çünkü sunulan kiralık ücreti de ripe'nin sunmuş olduğu yıllık ücret'den daha ucuz. Kiralayabilen var mı acaba aranızda?