• 31-07-2014, 19:38:41
    #1
    Merhaba,

    OVH üzerinde sunucusu bulunan arkadaşlardan, bazı IP'lerinde sıkıntı yaşayan var mı?

    Özellikle tekil FailOver IP adreslerinde.


    Firewall açınca TTL expired in transit hatası veriyor, auto mode alınca da ping timeout.

    Aynı durumu yaşayan var mı şu anda?
  • 31-07-2014, 21:22:37
    #2
    Sıkıntı yaşanmayan zaman yok ki. IP silip yeniden IP almaktan bıktık. Destek oluşturuyorsunuz saatlerce, günlerce yanıt gelmiyor. Geldiğinde de hazır cevap, şu şu komutların çıktılarını verin diyorlar. Biz zaten sormadan gönderiyoruz çıktıları halen aynı klasik cevaplar. Biz de direk ip adresini silip yeniden almakta çözüm bulabiliyoruz ancak. Tabi değiştiremediğimiz durumlar da oluyor, sonra müşteriye anlatmaya çalışıyoruz. En son dün bir IP adresine ping aldıramadık, OVH destek ile uğraşmak yerine direk ipleri silip yeni ipler satın alarak ancak sorunu çözdük. Yeni IP adresleri satın aldık ayrıca hala teslim edecekler iki gündür. İyice tuhaflaşıyor gittikçe.
  • 31-07-2014, 21:46:23
    #3
    PlusTeknoloji adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sıkıntı yaşanmayan zaman yok ki. IP silip yeniden IP almaktan bıktık. Destek oluşturuyorsunuz saatlerce, günlerce yanıt gelmiyor. Geldiğinde de hazır cevap, şu şu komutların çıktılarını verin diyorlar. Biz zaten sormadan gönderiyoruz çıktıları halen aynı klasik cevaplar. Biz de direk ip adresini silip yeniden almakta çözüm bulabiliyoruz ancak. Tabi değiştiremediğimiz durumlar da oluyor, sonra müşteriye anlatmaya çalışıyoruz. En son dün bir IP adresine ping aldıramadık, OVH destek ile uğraşmak yerine direk ipleri silip yeni ipler satın alarak ancak sorunu çözdük. Yeni IP adresleri satın aldık ayrıca hala teslim edecekler iki gündür. İyice tuhaflaşıyor gittikçe.
    Hocam kusura bakmayın ama , fiyat uygun , trafik limiti yok birde imzanızda ki gibi ddos koruması var , ve şikayet ediyorsunuz . Hocam destek yok deseler bile bu fiyata bu hizmeti alacağınıza yine eminim.
  • 31-07-2014, 22:12:12
    #4
    benzer sorunu netdirekt.de zamanında yaşadık

    ipler için statik arp kaydı girdikleri için router tabanlı sıkıntılar yaşanıyordu. düzelme ihtimali zayıf. routerdan geçen ip sayısı arttıkça da kötüleşiyor.
  • 31-07-2014, 23:09:01
    #5
    akua adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam kusura bakmayın ama , fiyat uygun , trafik limiti yok birde imzanızda ki gibi ddos koruması var , ve şikayet ediyorsunuz . Hocam destek yok deseler bile bu fiyata bu hizmeti alacağınıza yine eminim.
    Haklısınız, destek yok deseler yine almak devam ettirmek zorundayız bu çarkı. Ama olsun, biz hak ediyoruz, ne yaparlarsa yapsınlar sorun değil mi demeliyiz? Tepki göstermemiz rahatsız edici olmamalı diye düşünüyorum.

    Ayrıca biz müşterilerimiz mağdur olduğu için şikayet ediyor, üzülüyoruz, kendimiz için değil.
  • 31-07-2014, 23:18:13
    #6
    failover ip sıkıntısı mevcut evet. 8 aydır çalışan ip kendi kendine gitti ping aldıramadık bir türlü. Çareyi o sunucuyu iptal ettirip ip yi diğer sunucuya transferde buldum
  • 02-08-2014, 06:08:27
    #7
    Sorunlu ipi başka sunucuya çekip tekrar eski yerine alınca %80 sorun çözülüyor.
  • 02-09-2014, 18:52:54
    #8
    Üyeliği durduruldu
    "Submit an incident ticket" kısmından ticket açıp durumu bildirin genelde 4 saat içerisinde çözüyorlar.
  • 02-09-2014, 19:26:14
    #9
    Kurumsal PLUS
    Deneyebilirsiniz:

    arping -U -I eth0 ipadresi

    sonra ctrl c