Hocam kusura bakmayın ama , fiyat uygun , trafik limiti yok birde imzanızda ki gibi ddos koruması var , ve şikayet ediyorsunuz

. Hocam destek yok deseler bile bu fiyata bu hizmeti alacağınıza yine eminim.
Haklısınız, destek yok deseler yine almak devam ettirmek zorundayız bu çarkı. Ama olsun, biz hak ediyoruz, ne yaparlarsa yapsınlar sorun değil mi demeliyiz? Tepki göstermemiz rahatsız edici olmamalı diye düşünüyorum.
Ayrıca biz müşterilerimiz mağdur olduğu için şikayet ediyor, üzülüyoruz, kendimiz için değil.