Merhaba,
OVH üzerinde sunucusu bulunan arkadaşlardan, bazı IP'lerinde sıkıntı yaşayan var mı?
Özellikle tekil FailOver IP adreslerinde.
Firewall açınca TTL expired in transit hatası veriyor, auto mode alınca da ping timeout.
Aynı durumu yaşayan var mı şu anda?
OVH IP sıkıntısı.
10
●2.427
- 31-07-2014, 19:38:41
- 31-07-2014, 21:22:37Sıkıntı yaşanmayan zaman yok ki. IP silip yeniden IP almaktan bıktık. Destek oluşturuyorsunuz saatlerce, günlerce yanıt gelmiyor. Geldiğinde de hazır cevap, şu şu komutların çıktılarını verin diyorlar. Biz zaten sormadan gönderiyoruz çıktıları halen aynı klasik cevaplar. Biz de direk ip adresini silip yeniden almakta çözüm bulabiliyoruz ancak. Tabi değiştiremediğimiz durumlar da oluyor, sonra müşteriye anlatmaya çalışıyoruz. En son dün bir IP adresine ping aldıramadık, OVH destek ile uğraşmak yerine direk ipleri silip yeni ipler satın alarak ancak sorunu çözdük. Yeni IP adresleri satın aldık ayrıca hala teslim edecekler iki gündür. İyice tuhaflaşıyor gittikçe.
- 31-07-2014, 21:46:23Hocam kusura bakmayın ama , fiyat uygun , trafik limiti yok birde imzanızda ki gibi ddos koruması var , ve şikayet ediyorsunuzPlusTeknoloji adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
. Hocam destek yok deseler bile bu fiyata bu hizmeti alacağınıza yine eminim.
- 31-07-2014, 23:09:01Haklısınız, destek yok deseler yine almak devam ettirmek zorundayız bu çarkı. Ama olsun, biz hak ediyoruz, ne yaparlarsa yapsınlar sorun değil mi demeliyiz? Tepki göstermemiz rahatsız edici olmamalı diye düşünüyorum.akua adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ayrıca biz müşterilerimiz mağdur olduğu için şikayet ediyor, üzülüyoruz, kendimiz için değil.
. Hocam destek yok deseler bile bu fiyata bu hizmeti alacağınıza yine eminim.