PlusTeknoloji adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sıkıntı yaşanmayan zaman yok ki. IP silip yeniden IP almaktan bıktık. Destek oluşturuyorsunuz saatlerce, günlerce yanıt gelmiyor. Geldiğinde de hazır cevap, şu şu komutların çıktılarını verin diyorlar. Biz zaten sormadan gönderiyoruz çıktıları halen aynı klasik cevaplar. Biz de direk ip adresini silip yeniden almakta çözüm bulabiliyoruz ancak. Tabi değiştiremediğimiz durumlar da oluyor, sonra müşteriye anlatmaya çalışıyoruz. En son dün bir IP adresine ping aldıramadık, OVH destek ile uğraşmak yerine direk ipleri silip yeni ipler satın alarak ancak sorunu çözdük. Yeni IP adresleri satın aldık ayrıca hala teslim edecekler iki gündür. İyice tuhaflaşıyor gittikçe.
Hocam kusura bakmayın ama , fiyat uygun , trafik limiti yok birde imzanızda ki gibi ddos koruması var , ve şikayet ediyorsunuz . Hocam destek yok deseler bile bu fiyata bu hizmeti alacağınıza yine eminim.