• 09-09-2013, 11:05:08
    #1
    Ovh den ağustosun 8 inde spariş geçilen sunucuyu ayın 16 sında teslim ediyorlar. şimdide ödeme geçit diye kapatıyorlar. Sunucu teslim tarihinden itibaren süre başlamıyor mu? O değil müşterime ayıp olacak.
  • 09-09-2013, 11:26:53
    #2
    ilginç
  • 09-09-2013, 11:27:47
    #3
    sunucuoptimizasyon.com
    Panelde başlangıç bitiş tarihi ne yazmakta, gelen invoice mail tarihiyle karşılaştırır mısın.
  • 09-09-2013, 11:35:32
    #4
    kapatan ovh, ödemeyi yapınca da açar elbet.

    öde gitsin n'olacak
  • 09-09-2013, 11:42:16
    #5
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Panelde başlangıç bitiş tarihi ne yazmakta, gelen invoice mail tarihiyle karşılaştırır mısın.
    Karşılaştıracağım.

    SayfaNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kapatan ovh, ödemeyi yapınca da açar elbet.

    öde gitsin n'olacak

    Peki bi kalan 8 gün bedeli ne olacak ? Onuda senmi ödücen abi
  • 09-09-2013, 11:47:59
    #6
    MyHosTcuM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Peki bi kalan 8 gün bedeli ne olacak ? Onuda senmi ödücen abi
    15-20 euroya sunucu alıp 8 günün hesabını yaparsan...
  • 09-09-2013, 11:49:41
    #7
    SayfaNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    15-20 euroya sunucu alıp 8 günün hesabını yaparsan...
    15-20 eouro olabilir senin gözünde 600 liralik sunucu ))))))