hay ben bu ovh'nin!
6
●1.232
- 09-09-2013, 11:05:08Ovh den ağustosun 8 inde spariş geçilen sunucuyu ayın 16 sında teslim ediyorlar. şimdide ödeme geçit diye kapatıyorlar. Sunucu teslim tarihinden itibaren süre başlamıyor mu? O değil müşterime ayıp olacak.
- 09-09-2013, 11:27:47Panelde başlangıç bitiş tarihi ne yazmakta, gelen invoice mail tarihiyle karşılaştırır mısın.
- 09-09-2013, 11:42:16Karşılaştıracağım.Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
SayfaNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Peki bi kalan 8 gün bedeli ne olacak ? Onuda senmi ödücen abi
- 09-09-2013, 11:47:5915-20 euroya sunucu alıp 8 günün hesabını yaparsan...MyHosTcuM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-09-2013, 11:49:4115-20 eouro olabilir senin gözünde 600 liralik sunucuSayfaNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
))))))