Ovh den ağustosun 8 inde spariş geçilen sunucuyu ayın 16 sında teslim ediyorlar. şimdide ödeme geçit diye kapatıyorlar. Sunucu teslim tarihinden itibaren süre başlamıyor mu? O değil müşterime ayıp olacak.