Konu
hay ben bu ovh'nin!
09-09-2013, 11:05:08
#1
Saviorhost
Ovh den ağustosun 8 inde spariş geçilen sunucuyu ayın 16 sında teslim ediyorlar. şimdide ödeme geçit diye kapatıyorlar. Sunucu teslim tarihinden itibaren süre başlamıyor mu? O değil müşterime ayıp olacak.