Haberin içeriği ve başlığa dikkat

En ufak bir olumsuz olayda Fenerbahçe'yi manşetine taşıyan, hatta bir dönem FB forması giymiş bir oyuncunun Gençlerbirliği'nde oynarken GS'den teşvik aldıklarını itiraf etmesi sonucu manşeti: " Eski Fenerbahçe'liden Teşvik İtirafı" diye atan liseli medya ve şakşakcıları 3 temmuz sonrası zirveye çıkmış durumda. Çünkü artık SINIRLARI yok

Diyecek pekte bir şey yok. Yorumu size bırakıyorum.