http://skorer.milliyet.com.tr/europo...03/default.htm

Haberin içeriği ve başlığa dikkat

En ufak bir olumsuz olayda Fenerbahçe'yi manşetine taşıyan, hatta bir dönem FB forması giymiş bir oyuncunun Gençlerbirliği'nde oynarken GS'den teşvik aldıklarını itiraf etmesi sonucu manşeti: " Eski Fenerbahçe'liden Teşvik İtirafı" diye atan liseli medya ve şakşakcıları 3 temmuz sonrası zirveye çıkmış durumda. Çünkü artık SINIRLARI yok

Diyecek pekte bir şey yok. Yorumu size bırakıyorum.