• 14-11-2012, 23:42:41
    #1
    arkadaşlar isveç ingiltere maçını izledinizmi bilmiyorum ama zlatan ibrahimoviç felaket bir gol attı buyrun link


    http://www.youtube.com/watch?v=l8xGI...feature=colike
  • 14-11-2012, 23:44:51
    #2
    yuh bu nedir ya
  • 14-11-2012, 23:45:58
    #3
    mre
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ali sami alkisa selamlar
  • 14-11-2012, 23:46:41
    #4
    Mükemmel bir golcü ama ben yaparım ben ederim havasında, kendini beğenmişlik hat safhada. Messide - C.Ronaldoda yok bu hava.
  • 14-11-2012, 23:49:28
    #5
    Yaktı bu adam beni ya 2.140 lira gitti tek maçla 2-3 vermiştim
  • 14-11-2012, 23:52:43
    #6
    abi böyle bir gol varmı ya.
  • 15-11-2012, 00:01:06
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    İngilizler bu golü uzun süre unutmazlar
  • 15-11-2012, 00:47:11
    #8
    Friqx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mükemmel bir golcü ama ben yaparım ben ederim havasında, kendini beğenmişlik hat safhada. Messide - C.Ronaldoda yok bu hava.
    Ronaldoda yokmu ?
  • 15-11-2012, 04:16:27
    #9
    adamin bu golu oyle bir gol ki 2. ve 3. gollerinden kimse bahsetmiyor. O iki gol bile Turkiyede atilsa 1 hafta manset olur hayatlarinin golunu atmis olurlar.


    hayvan herif