ibrahimoviç ne yaptın sen - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
ibrahimoviç ne yaptın sen
9
●
866
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Spor
ibrahimoviç ne yaptın sen
1
2
14-11-2012, 23:42:41
#1
korkufan
arkadaşlar isveç ingiltere maçını izledinizmi bilmiyorum ama zlatan ibrahimoviç felaket bir gol attı buyrun link
http://www.youtube.com/watch?v=l8xGI...feature=colike
14-11-2012, 23:44:51
#2
Xspeed
yuh bu nedir ya
14-11-2012, 23:45:58
#3
mre
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
ali sami alkisa selamlar
14-11-2012, 23:46:41
#4
Friqx
Mükemmel bir golcü ama ben yaparım ben ederim havasında, kendini beğenmişlik hat safhada. Messide - C.Ronaldoda yok bu hava.
14-11-2012, 23:49:28
#5
Dofollow
Yaktı bu adam beni ya 2.140 lira gitti tek maçla
2-3 vermiştim
14-11-2012, 23:52:43
#6
korkufan
abi böyle bir gol varmı ya.
15-11-2012, 00:01:06
#7
Venom
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
İngilizler bu golü uzun süre unutmazlar
15-11-2012, 00:47:11
#8
Yatirim
Friqx adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Mükemmel bir golcü ama ben yaparım ben ederim havasında, kendini beğenmişlik hat safhada. Messide - C.Ronaldoda yok bu hava.
Ronaldoda yokmu ?
15-11-2012, 04:16:27
#9
mre
adamin bu golu oyle bir gol ki 2. ve 3. gollerinden kimse bahsetmiyor. O iki gol bile Turkiyede atilsa 1 hafta manset olur hayatlarinin golunu atmis olurlar.
hayvan herif
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler