Friqx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mükemmel bir golcü ama ben yaparım ben ederim havasında, kendini beğenmişlik hat safhada. Messide - C.Ronaldoda yok bu hava.
Ronaldoda yokmu ?