Konu
ibrahimoviç ne yaptın sen
15-11-2012, 00:47:11
#8
Yatirim
Friqx adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Mükemmel bir golcü ama ben yaparım ben ederim havasında, kendini beğenmişlik hat safhada. Messide - C.Ronaldoda yok bu hava.
Ronaldoda yokmu ?