• 21-10-2012, 01:03:23
    #1
    yer : İzmir Atatürk Stadı.
    tarih : 28 Ekim 2012
    saat : 19:00

    Geçen sene olduğu gibi bu senede mersinli kale arkası Göztepeye verilicek ancak geçen sene 2500 kişilik yer ayrıldı bu yıl 4200 kişilik yer ayrıldı.
  • 22-10-2012, 13:23:24
    #2
    Başlığı derbi yerine maçı şeklinde açmam çok isabetli olmuş.karşıyakanın küçük harfle başlamasıda çarşının kendi sitesinde yaptıgı açıklamayla alakalıydı öle açmak istedim...

    Yalı'nın açıklamasını okuyalım birde ;



    Bir ezeli rakip (sadece sözde) düşünün ki yıllar önce Göztepe'miz amatöre düştü diye selalar okutmuş, lokmalar döktürmüş hatta kaybolmayan ezeli rakip istiyoruz demiş ve yıllar sonra kulüp başkanlarının haftalar öncesinden derbi yarı yarıya oynanmalı açıklamasını yapıp bahsi geçen taraftar grubu kendilerini bu kadar rezil rüsva ederek derbi seyircisiz oynanmalı açıklamasını yapmıştır.
    Sonrasın da maçın Alsancak stadında oynanması için başvuru yaparak ne kadar kıvrak olduklarını bir kere daha göstermişlerdir.Biz gerçek tribüncülerin bildiği derbi maçları 2 takımın taraftarıyla olur,sevdaya kimse yasak koyamaz.Eğer işinize gelecekse bir başvuru daha yapın bu maçı semtinizdeki stada alsınlar böylesi size daha kolay olur,belki o zaman kendinize olan güveniniz tazelenir ve o zaman belki ama belki bu karşılaşmanın adı derbi olurdu.

    Yıllar önce bahsi geçen taraftarların bazıları bu gerçekleri görerek ve doğruların tek olduğunu bilerek "Göztepe olmadan Karşıyaka olmaz" deyip üzüntülerini dile getirmişlerdir...

    Çünkü;
    Tuttukları takımın en büyük başarısı 80.000 kişilik Dünya rekoru Göztepe-Karşıyaka maçıdır. Karşılarındaki takım ise Ülkemizi Avrupada ilk defa Yarı Final ve Çeyrek Final oynama başırısı gösterip, Türkiye Kupası ve Cumhurbaşkanlığı Kupası kazanmış Göztepe'dir. Ülkenin bir çok yerinde sevdalısı olup, İzmir'in de en çok taraftarına sahiptir. Yıllardır büyüklerimiz bizleri Karşıyaka bizim ezeli rakibimizdir diyerek kandırmışlardır.

    Asla gerçek olamamış ve olmayan bu benzetmeye yakışmayan bu takım taraftarı Şan ve Şerefine 87 yıldır leke sürdürmemiş bu Şanlı geçmişe sahip, takıma ve taraftarına her zaman çamur atmaya çalışmış olup hiç bir zaman da başaramamıştır,ancak çamur attığı takımı ve taraftarını da taklik etmeyi daima kendilerine ilke edinmiştir.

    Türkiye'de ilk defa 2006 yılında Göztepe taraftarının meşale yakarak başlattığı sevdasının doğum günü kutlamalarını bile taklit etme çabasına girmişlerdir. Bu da yetmezmiş gibi geçen sene bahse konu olan takımın maçında yapılan tribün şovunun benzerini, İl Güvenlik Kurulunun onayına rağmen Göztepe seyircisinin alınmayacağı bir maçta yapılacak olması kulağımıza gelmiştir. Bu da ancak böyle bir taraftar gurubuna yakışır.Oysa ki bu maçta gerçekten meşale yakmayacaktık, bari meşaleleri de Tam 35'te yakın ki o konuda da eksik kalmayın,yoksa ilerleyen dakikalara bırakırsanız ne olur ne olmaz dakika 70'de stadı terk edersiniz aldığınız o kadar meşale de patlar,yine el emeği göz nuru pankartlarınız Göztepe'mizin gölgesinde kalır, yazık olur.

    Uzun lafın kısası son olarak bahse konu olan takımın, bahse konu taraftar gurubu yine yapacağını yaparak Göztepe taraftarının yapacağı şova engel olmanın tek yolu olan, bu maçta meşale yakmayacağımızı da açıkça beyan ettiğimiz halde "Göztepe Taraftarını İstemiyoruz" açıklamasını yaparak net bir şekide Göztepe'mizin bırakın ezeli rakibi olmayı sıradan bir rakibi bile olamayacağını tüm Türkiye'ye göstermiştir. Ancak unutmamalılar ki 70 dakika boyunca stadta herkes yanındakine bakarak acaba Göztepeliler içimizdemi yanımdaki Göztepeli mi ? diye düşünüp düşünüp strese girecekler dakika 70'te terk etseniz bile, biz sevdamızı mabedimizden yolcu edip, akşamına tekrar mabedimizde karşılayacağız ve korkmayın çocuklar size bir şey yapmayacağız...

    GÖZTEPE YALI

    #korkmakarsiyaka
  • 22-10-2012, 14:59:41
    #3
    Rt3
    Üyeliği durduruldu
    inş karşıyaka yener kalbim karşıyakadan yana
  • 22-10-2012, 17:55:43
    #4
    Göztepe bir Menemen-Yeni Garaj minibüsü parasına satıldığında bu rekabet bitmişti zaten iyi olmuş derbi yazmadığın
  • 22-10-2012, 18:36:26
    #5
    Şanlı tarih derken ? 1 milyon 305 bin YTL satılan tarih mi ?
  • 22-10-2012, 19:01:00
    #6
    trübünde olucam o gün ksklılar gelin lafınızı yüzüme söyleyin şanımızı şerefimizi göstereyim sizlere
  • 22-10-2012, 19:25:36
    #7
    hezgin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    trübünde olucam o gün ksklılar gelin lafınızı yüzüme söyleyin şanımızı şerefimizi göstereyim sizlere
    napıcan reyiz ? kesicen mi bizi ?
  • 22-10-2012, 19:37:28
    #8
    hezgin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    trübünde olucam o gün ksklılar gelin lafınızı yüzüme söyleyin şanımızı şerefimizi göstereyim sizlere
    Mersinli eml kapısında bekle.
  • 22-10-2012, 19:42:07
    #9
    GuNGoRv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mersinli eml kapısında bekle.
    Maç alsancakta olucak büyük ihtimal Güngör bu akşam yönetim toplantı yapmış öyle olacak gibi gözüküyor..