hezgin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
trübünde olucam o gün ksklılar gelin lafınızı yüzüme söyleyin şanımızı şerefimizi göstereyim sizlere
napıcan reyiz ? kesicen mi bizi ?