Anket Aykut Kocaman Gitmeli Mi ?
Toplam Katılımcı Sayısı: 185
Aykut Kocaman Gitmeli Mi ?
Evet
%68,11 (126 Oy)
Hayır
%31,89 (59 Oy)
  • 24-09-2012, 05:30:03
    Üyeliği durduruldu
    syf01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Senin yorumlarına bayılıyorum abi. Şu yorumların üstüne 1 tek laf diyecek adam yoktur sanırım. Helal olsun sana.
    Cok tesekkurler...

    Bu arada yanlis anlasilmasin sadece Aykut Kocaman'in degil, vizyonu olmayan FB baskan ve yonetimininde derhal ayrilmasi gerektigini dusunuyorum.
  • 24-09-2012, 10:02:27
    Kalsın kalsın..
  • 24-09-2012, 10:48:06
    Üyeliği durduruldu
    @protos78 altına imza atılası bi yorum yapmışsın. Helal olsun..
  • 24-09-2012, 10:50:14
    Ertan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @protos78 altına imza atılası bi yorum yapmışsın. Helal olsun..
    Aynen şu adamdan bi kurtulsak güzel günler göreceğiz
  • 24-09-2012, 11:02:42
    3 yil daha bizimle Aykut Hoca. Siz desteklemezseniz kendi bileceginiz is valla
  • 24-09-2012, 11:13:59
    aykut hoca fenerde kalsın (:
  • 24-09-2012, 11:18:14
    Bakıyorumda bundan 2-3 yıl once Alex de Souza'yı yuhlayanlar ıslıklayanlar gelmiş buraya şov yapıyor ? Yok Alex'in ölüsüde iş yaparmış şuymuş buymuş. Bundan 1 ay önce Alex'i oynatmasın artık 4-4-2 sistemine dönsün diyenlere ne oldu ?

    Türk seyircilerimizin, insanımızın skor handikapı var. Galatasaray Futbol takımı M.United 1- 0 yenildi. Kötü mü oynadı? Bence gayet isimlerine yakışır şekilde aslanlar gibi oynadılar. Skor handikapından dolayı eleştirenler var. Belli bir kısım iyi oynadığını söylüyor.

    Fenerbahçe futbol takımı Marsilya gibi bir takım karşısında 2-0 öne geçiyor. Ve son 10 dakika da durum 2-2 geliyor. Bundan dolayı Teknik adam istifa sesleri yüseliyor her kesimden. Neden? 2-0 öne geçtiğinde demiyormuydu herkes bu Aykut Kocaman işi çözdü artık iyiyiz? (Maç esnasında 2-0 öne geçtiğimizde herkes bunu düşünüyordu).
    Bir bir baktık skor 2-2, hemen başladık => ya bu Aykut da Alex'i aldı işler tersine döndü bir şey olmaz bundan istifa etsin. Türk taraftarlığı bu işte.
  • 24-09-2012, 11:54:37
    Friqx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bakıyorumda bundan 2-3 yıl once Alex de Souza'yı yuhlayanlar ıslıklayanlar gelmiş buraya şov yapıyor ? Yok Alex'in ölüsüde iş yaparmış şuymuş buymuş. Bundan 1 ay önce Alex'i oynatmasın artık 4-4-2 sistemine dönsün diyenlere ne oldu ?

    Türk seyircilerimizin, insanımızın skor handikapı var. Galatasaray Futbol takımı M.United 1- 0 yenildi. Kötü mü oynadı? Bence gayet isimlerine yakışır şekilde aslanlar gibi oynadılar. Skor handikapından dolayı eleştirenler var. Belli bir kısım iyi oynadığını söylüyor.

    Fenerbahçe futbol takımı Marsilya gibi bir takım karşısında 2-0 öne geçiyor. Ve son 10 dakika da durum 2-2 geliyor. Bundan dolayı Teknik adam istifa sesleri yüseliyor her kesimden. Neden? 2-0 öne geçtiğinde demiyormuydu herkes bu Aykut Kocaman işi çözdü artık iyiyiz? (Maç esnasında 2-0 öne geçtiğimizde herkes bunu düşünüyordu).
    Bir bir baktık skor 2-2, hemen başladık => ya bu Aykut da Alex'i aldı işler tersine döndü bir şey olmaz bundan istifa etsin. Türk taraftarlığı bu işte.
    Maç durup dururken mi 2-2 ye geldi ? adamın kafası Fenerbahçe'ye uymuyor. Golü atınca defansif oynamaya çalışıyor ama beceremiyor. Selçuk şahin kimdir bienvenu kimdir ya ? Sen nasıl bir kafa yapısındasın. Yönettiğin takım Fenerbahçe. Bir değil iki değil yeter.
  • 24-09-2012, 12:41:57
    Bence Fenerbahçe'mizin en iyi kadrosu Şampiyonlar Ligin'de olsun Lig'de olsun rahat alabileceğimiz maçlar var.
    Ama bu adam (ilk geldiğinden beri sevmiyorum.) futbolcuları harcıyor.Stoch oynamıyor Baroni mutsuz takımın belli bir sistemi yok.Yakında Forvet adamı defansa sokar diye korkuyorum artık.