Bence Fenerbahçe'mizin en iyi kadrosu Şampiyonlar Ligin'de olsun Lig'de olsun rahat alabileceğimiz maçlar var.
Ama bu adam (ilk geldiğinden beri sevmiyorum.) futbolcuları harcıyor.Stoch oynamıyor Baroni mutsuz takımın belli bir sistemi yok.Yakında Forvet adamı defansa sokar diye korkuyorum artık.