• 15-08-2012, 21:54:57
    #19
    ah be hamit o top gol olsa ne güzel olur

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 21:54:57 -->-> Daha önceki mesaj 21:54:08 --

    ulan selçuk durdurp vursana.. neyine senin artislik
  • 15-08-2012, 22:06:05
    #20
    Yuh semihi bek oynatiyor adam stoper hala ne deniyosun onu bekte
  • 15-08-2012, 22:15:18
    #21
    mre
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bu ******** hakem napiyor ya
  • 15-08-2012, 22:17:15
    #22
    Sariyi vermiyor eli gormuyor faul u vermiyor topa mudehaleyken penalti veriyor hakemin tarafli oldugu ap acik ortada
  • 15-08-2012, 22:26:04
    #23
    Nasıl bir maç
    Hakemi: Şerefsiz
    Kaleci: Berbat
    Spiker: Sürekli yanlış isim söylüyor hiç bir maçtan bu derece iğrendiğimi görmedim..
    milli takım ayağında top tutamıyor..
  • 15-08-2012, 22:26:09
    #24
    Abdullah Avcı napıyor anlamak zor. Burak ile Umut yer değiştirse çok iyi olur.
  • 15-08-2012, 22:28:54
    #25
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Mert oynuyor milli takımın kalesinde bir şey demiyorum daha sana Abdullah Avcı.
  • 15-08-2012, 22:30:40
    #26
    macinda basin dedim laf oldu ama simdi herkes ayni yere geldi yorumcular ayni seyi soyluyor. artik renklere takilmayalim adam gibi milli takim ciksin ortaya oynadigi takima bakmamak lazim lutfen.
  • 15-08-2012, 22:50:25
    #27
    ArtiEksi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tolga omalıydı kalede volkan dan sonra mert kaleci değil top toplamak için konulmalı sahaya
    bırak allasen yaa