• 15-08-2012, 23:22:00
    #37
    mre
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ah bizim bu taraftarlar ahh
  • 15-08-2012, 23:37:22
    #38
    eendless adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Spiker taç atışı sonrası ofsayt yok dedi.

    GT-I9300 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
    spiker ayrı kafa hocam
    selçuğa arda diyor
    sercana burak
    Umut oyundan çıktı diyor umut oyunda.
  • 15-08-2012, 23:37:50
    #39
    çok komedi bir maçtı özellikle bülent ülgen ve yılmaz vural'a sevgilerimi sunuyorum burdan acilen lig tv'ye transfer olup derbileri bu iki adamın yorumlaması gerekiyor(!)
  • 15-08-2012, 23:39:54
    #40
    yok yok mac bitti ama aticaz rahat olun ))
  • 15-08-2012, 23:54:51
    #41
    Mert Günok ilk 11 çıkıyor Yok artık takım bu kadar mı düştü? Diyecek bir şey bulamıyorum...
  • 16-08-2012, 00:10:24
    #42
    Kanaltürk spikeri: "Neyse ki kafayı yanlış yere vurdu" (Tolga'nın kafa kurtarışı sonrası)
    Abdullah Avcı: "Mert hata yaptı gol oldu, Tolga da yaptı olmadı"
  • 16-08-2012, 00:13:31
    #43
    Mert Gunok > Volkan disindaki tum kalecile
  • 16-08-2012, 00:41:45
    #44
    depooyun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mert Gunok > Volkan disindaki tum kalecile


    İyi güldürdün beni Allahta seni güldürsün başka bir şey demiyorum

    O şöyle olacak Mert Gunok > Volkan dışında fbdeki tüm kaleciler
  • 16-08-2012, 00:47:46
    #45
    kendi takımında bile maç yapmayan kaleciyi oynatırsa adam böyle olur

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 00:47:46 -->-> Daha önceki mesaj 00:43:54 --

    depooyun bir insan bu kadarmı futboldan anlamaz sen istiyorsunki bütün milli takım fenerbahçe olsun.
    Ben galatasaraylıyım ama volkandan sonra tolganın olması lazım kalede