• 15-08-2012, 22:51:44
    #28
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Spiker taç atışı sonrası ofsayt yok dedi.

    GT-I9300 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
  • 15-08-2012, 22:52:24
    #29
    mre
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    MevlUt..
  • 15-08-2012, 22:52:32
    #30
    Böyle spikeri dinleyecegime ömer üründürü dinlemeye raziyim Ne kadar gereksiz bir adam ya.
  • 15-08-2012, 22:56:17
    #31
    Top ne zaman sahamiza gelse aman dikkat diyor bot sanirim
  • 15-08-2012, 23:01:34
    #32
    ah bide gol olsa o süper çalımdı
  • 15-08-2012, 23:01:34
    #33
    Nasi kacti bu ya
  • 15-08-2012, 23:03:49
    #34
    Kaleci carsiya gitti
  • 15-08-2012, 23:09:29
    #35
    Bu kadar kotu bir mac anlatimi 100 yil icinde olmamistir
  • 15-08-2012, 23:10:26
    #36
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Her maçta yorum yapmak şansı bulan T.Direktörler böyle yok alt yapı yok, vizyon yok, sistem yok diye konuşuyor ya kendimden şüphe ediyorum acaba takımları ve altyapıları onlar çalıştırmıyor da biz mi çalıştırıyoruz ya da her sene 2 ayrı takımı biz mi dönüp dönüp çalıştırıyoruz...