Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Her maçta yorum yapmak şansı bulan T.Direktörler böyle yok alt yapı yok, vizyon yok, sistem yok diye konuşuyor ya kendimden şüphe ediyorum acaba takımları ve altyapıları onlar çalıştırmıyor da biz mi çalıştırıyoruz ya da her sene 2 ayrı takımı biz mi dönüp dönüp çalıştırıyoruz...