• 15-08-2012, 21:41:18
    #10
    Bir de Veli atmış golü komediye bak

    edit : çüş 2 olmuş
  • 15-08-2012, 21:41:32
    #11
    Allah kahretsin be
  • 15-08-2012, 21:41:43
    #12
    Bune abi mahalle takımı gibi hatalar yapıyorlar dakka 5 oldu.

    Durum 2-0 yeniliyoruz yazık ya
  • 15-08-2012, 21:42:34
    #13
    tolga var , onur var, sinan bolat var, cenk var kim bu mert yaw
  • 15-08-2012, 21:42:47
    #14
    mre
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ah mert bide sakatlanirsa ben gorurum ozaman ..
  • 15-08-2012, 21:43:13
    #15
    niye Mert'i oynatıyorlar ki Volkan yoksa Tolga var.
  • 15-08-2012, 21:43:21
    #16
    Akıllanmıştır dedim ama yok bu adam yine aynı, eğer 4-5 gol yerse futbol hayatı biter.
  • 15-08-2012, 21:44:21
    #17
    Peste 10 dakikalik mac yapiyorum sandim
  • 15-08-2012, 21:45:32
    #18
    Ayıptır ya eğer Moskova maçına Serdar değilde bu adam çıkarsa kesin eleniriz.