• 09-08-2012, 23:01:28
    #1
    200 Metre erkekler finalini Usain Bolt kazandı.

    Artık o bir EFSANE!
  • 09-08-2012, 23:03:24
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Müthiş koştu yine.
  • 09-08-2012, 23:03:27
    #3
    Adam yine yürüyerek bitirdi yarışı Sus işareti ile değişik adam .. Gerçek bir efsane..
  • 09-08-2012, 23:05:18
    #4
    Yarış sonunda yattı şınav çekti.

    Adam tam bir manyak ya. Müthiş...
  • 09-08-2012, 23:08:02
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Adamda nasıl bir bünye var anlamadım ötekilerin suratlara bakıyorum altlarına edecekler zorlarından ama bu adamın suratında hiçbir değişiklik yok düz koşuya gelmiş gibi koşuyor birinci oluyor çekiyor gidiyor helal olsun ne diyelim.
  • 09-08-2012, 23:08:19
    #6
    Adam saten efsaneydi trt ne dandik sunuyor ya tekrarını izleyemedim tek izlemeyle doyulmuyor ki adama videosunu paylaşın bulamadım utube da
  • 09-08-2012, 23:11:05
    #7
    monarch20 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adam saten efsaneydi trt ne dandik sunuyor ya tekrarını izleyemedim tek izlemeyle doyulmuyor ki adama videosunu paylaşın bulamadım utube da
    Kendisi diyordu Efsane olabilmem için 200 metreyide kazanmam gerek diye
  • 09-08-2012, 23:11:26
    #8
    monarch20 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adam saten efsaneydi trt ne dandik sunuyor ya tekrarını izleyemedim tek izlemeyle doyulmuyor ki adama videosunu paylaşın bulamadım utube da
    Bolt'un açıklamasına değinerek yazdım onu. Kendisine sordular bir efsanesin dediler o dedi ki son 1 yarışım kaldı 200 metreyi kastederek bunuda alırsam efsaneyim dedi öyle de oldu.
  • 09-08-2012, 23:15:00
    #9
    Adam manyak yine yine yarışın yarısında bıraktı baktı blake geliyor bideha vitesi 5 ledi.. Video bekleniyor 10 kere felan izlerim
    Not bu gece 12:30 da servetin ALTIN MADALYA maçı var.. Tekvandocu.