Adam saten efsaneydi trt ne dandik sunuyor ya tekrarını izleyemedim tek izlemeyle doyulmuyor ki adama videosunu paylaşın bulamadım utube da
Bolt'un açıklamasına değinerek yazdım onu. Kendisine sordular bir efsanesin dediler o dedi ki son 1 yarışım kaldı 200 metreyi kastederek bunuda alırsam efsaneyim dedi öyle de oldu.