• 17-12-2010, 20:53:02
    #1
    mre
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    İlk yari 0-0 bitti. Kayda deger tek olay Emenikenin sakatlanip cikmasi ve Enginle hakemin iliskisi. 2. Yari cikmaz ise engin 10 kisi kaldik simdiden soylim.

    Yattaranin girmesiyle mac zevkli hale gelecektir yoksa zevksiz bir mac ve ilk yari idi
  • 17-12-2010, 21:38:50
    #2
    Allahım yarabbim ya adamların kalecisi bir anda dünyanın en iyi kalecisi oldu!
  • 17-12-2010, 21:41:48
    #3
    Oh be kendi kalelerine attılar
  • 17-12-2010, 21:52:51
    #4
    Şansa bak Kaleci ne goller çıkardı ya, Trabzonlular bile tebrik etmeye başladı artık
  • 17-12-2010, 21:53:47
    #5
    3-0 saka gibi
  • 17-12-2010, 22:02:16
    #6
    Rakipler tarafindan gorebilecegimiz mesajlar:

    1.kendi kalesine attilar trabzon beceremedi
    2. Burak topu elle onune aldi
    3. Bak 5 eksik var ne oldu takima oynamadi

    Sadece sonuncuya katilirim. Eksikler can sIkti bugun. Ama onun disinda maci izlemeden konusmamalarini onerdigim o kisilere karabugun kalecisinin super kurtarislarini gormelerini oneririm. Gercekten iyi pozisyonlar cikardi okadar adapte idi ki maca kendi defans oyuncusunu hirpaliyordu Ama kendi kalelerinde yedigi gol daha sonra Enginin guzel golu uzatmalarda tam mac bitti derken burak'da gol kralliginda bir gol daha atti ve 3-0 oldu mac bi anda 2. yariyi cok guzel bitirdik. Tebrikler Trabzonum (:

    ha bide simdi nie 4 dakika uzadi mac dersenizde Ferhat uzatmalarda yerde kalmisti kaybolan zaman eklendi ve golde o zamanda geldi
  • 17-12-2010, 22:06:11
    #7
    bu kadar kalitesiz futbol olur. uykum geldi resmen...
  • 17-12-2010, 22:13:24
    #8
    masaLL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu kadar kalitesiz futbol olur. uykum geldi resmen...
    uyanmissindir uzatmalarda ister istemez

    ilk yari icin dedigine katilirim ama 2.
  • 17-12-2010, 22:16:10
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Yardırdık yine 3 tane, sıra kupada.