İlk yari 0-0 bitti. Kayda deger tek olay Emenikenin sakatlanip cikmasi ve Enginle hakemin iliskisi. 2. Yari cikmaz ise engin 10 kisi kaldik simdiden soylim.
Yattaranin girmesiyle mac zevkli hale gelecektir yoksa zevksiz bir mac ve ilk yari idi
Trabzonspor - karabuk
20
●930
- 17-12-2010, 22:02:16Rakipler tarafindan gorebilecegimiz mesajlar:
1.kendi kalesine attilar trabzon beceremedi
2. Burak topu elle onune aldi
3. Bak 5 eksik var ne oldu takima oynamadi
Sadece sonuncuya katilirim. Eksikler can sIkti bugun. Ama onun disinda maci izlemeden konusmamalarini onerdigim o kisilere karabugun kalecisinin super kurtarislarini gormelerini oneririm. Gercekten iyi pozisyonlar cikardi okadar adapte idi ki maca kendi defans oyuncusunu hirpaliyordu
Ama kendi kalelerinde yedigi gol daha sonra Enginin guzel golu uzatmalarda tam mac bitti derken burak'da gol kralliginda bir gol daha atti ve 3-0 oldu mac bi anda
2. yariyi cok guzel bitirdik. Tebrikler Trabzonum (:
ha bide simdi nie 4 dakika uzadi mac dersenizde Ferhat uzatmalarda yerde kalmisti kaybolan zaman eklendi ve golde o zamanda geldi
- 17-12-2010, 22:13:24uyanmissindir uzatmalarda ister istemezmasaLL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ilk yari icin dedigine katilirim ama 2.
2. yariyi cok guzel bitirdik. Tebrikler Trabzonum (: