Rakipler tarafindan gorebilecegimiz mesajlar:
1.kendi kalesine attilar trabzon beceremedi
2. Burak topu elle onune aldi
3. Bak 5 eksik var ne oldu takima oynamadi
Sadece sonuncuya katilirim. Eksikler can sIkti bugun. Ama onun disinda maci izlemeden konusmamalarini onerdigim o kisilere karabugun kalecisinin super kurtarislarini gormelerini oneririm. Gercekten iyi pozisyonlar cikardi okadar adapte idi ki maca kendi defans oyuncusunu hirpaliyordu

Ama kendi kalelerinde yedigi gol daha sonra Enginin guzel golu uzatmalarda tam mac bitti derken burak'da gol kralliginda bir gol daha atti ve 3-0 oldu mac bi anda

2. yariyi cok guzel bitirdik. Tebrikler Trabzonum (:
ha bide simdi nie 4 dakika uzadi mac dersenizde Ferhat uzatmalarda yerde kalmisti kaybolan zaman eklendi ve golde o zamanda geldi