• 28-10-2010, 17:45:04
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Beşiktaş yönetimi son bir aydır transfer görüşmelerinde bulunduğu Amerikalı ünlü basketbolcu Allen Iverson ile her konuda anlaşmaya vardı.

    Dün saban saatlerinde yıldız oyuncu ile son kez görüşmek için Amerika'nın New York kentine giden başkan Yıldırım Demirören ve basketbol şube sorumlusu Şeref Yalçın'ın 35 yaşındaki oyuncu ile yaptıkları son temasların olumlu sonuçlandığı öğrenildi.




    Allen Iverson'ın Beşiktaş ile 1 yılı opsiyonlu 2 yıllık sözleşme imzalayacağı kaydedildi. Amerikalı oyuncu Siyah Beyazlı kulüpten bir yıl için 1.5 milyon Dolar ücret alacak. Ayrıca Iverson'a İstanbul'da sağlık kontrolünden geçtikten sonra da 300 bin dolar ek ödeme yapılacak.

    Allen Iverson'ın kendisini iki yıllığına Beşiktaşlı yapacak imzayı yarın New York yerel saati ile 13.00'da(Türkiye saati 20.00) canlı yayında düzenlenecek bir basın toplantısında atacağı öğrenildi. Amerikalı oyuncunun 5 Kasım cuma günü de İstanbul'a geleceği açıklandı.
  • 28-10-2010, 17:53:09
    #2
    İmza töreni amerikada galiba 5 kasım'da geleceğine göre?
  • 28-10-2010, 17:54:25
    #3
    Türkiye'ye gelmiş en kariyerli sporcu bence.Roberto Carlos , Hagi , Q7 bu adamın yanında küçük kalır.Böylesine kariyerli bir oyuncunun Türkiye'ye gelmesi Türkiye adına çok güzel . Her ne kadar eski İverson olmasada .. Mutlaka izleyeceğim
  • 28-10-2010, 18:03:27
    #4
    Üyeliği durduruldu
    İsmi yeter adamın ) Forma satışları ve Reklam için en iyisini seçmişler )
  • 28-10-2010, 19:19:55
    #5
    Yıldırım demirören ve ekibi bu sene sanırım doğalgaz buldular Türkiyede müthiş transfer çalışmaları yaptılar,bu adamlara dur diyecek birileri yokmu

    Tebrikler BJK'li arkadaşlar inanın bu sene sizi kıskanır olduk darısı bizim başımıza...

    Çok müthiş bir basketbolcu ama yanında oynayanlarında onun kalitesinde olması gerekiyor,inşallah başarılı olur.
  • 28-10-2010, 19:51:45
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Kimin getirdiğine benim gibi bir çok kişi bakmaz, I3'ün Türkiye ye gelişi isterse 40 yaşında olsun, büyük bir olaydır. Elbette eski formundan uzak olur ama tecrübesi yeter, benim gibi yıllarca basketbol oynayanların eminim ki basketbol örnek aldığın 3 isim say deseler kesin herkesin Jordan'dan sonra ilk söylediği isimlerdendir.

    Sadece oyuncu olarak değil sonrasında alt yapıda da yararlanmaya baksın Beşiktaş, ilk fırsatta sadece I3 için BJK maçına gitmeye bakıcam.
  • 28-10-2010, 20:11:48
    #7
    Üyeliği durduruldu
    iverson yaa daha ne olsun
  • 28-10-2010, 20:13:15
    #8
    Basket oynarken,I3 atışlarını ve adını çok anarım. Beşiktaşlı olmasamda bu adam için kombine almayı bile düşünüyorum.
  • 28-10-2010, 20:16:34
    #9
    robinho olayına dönmesinde..