Konu
çıldırın! ıverson beşiktaş'ta...
28-10-2010, 20:13:15
#8
MafyAlemi
Basket oynarken,I3 atışlarını ve adını çok anarım.
Beşiktaşlı olmasamda bu adam için kombine almayı bile düşünüyorum.