Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Kimin getirdiğine benim gibi bir çok kişi bakmaz, I3'ün Türkiye ye gelişi isterse 40 yaşında olsun, büyük bir olaydır. Elbette eski formundan uzak olur ama tecrübesi yeter, benim gibi yıllarca basketbol oynayanların eminim ki basketbol örnek aldığın 3 isim say deseler kesin herkesin Jordan'dan sonra ilk söylediği isimlerdendir.
Sadece oyuncu olarak değil sonrasında alt yapıda da yararlanmaya baksın Beşiktaş, ilk fırsatta sadece I3 için BJK maçına gitmeye bakıcam.