Maç Sonrası Sırp Pisliği. - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Maç Sonrası Sırp Pisliği.
12
●
1.011
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Spor
Maç Sonrası Sırp Pisliği.
1
2
12-09-2010, 00:18:45
#1
Dakota
Üyeliği durduruldu
http://www.vidivodo.com/418163/turki...-son-saniyeler
1:38 sırp oyuncunun hareketine dikkat
12-09-2010, 00:27:31
#2
VForVendetta
ben bişe göremedim :S 1.38 de önemli bişe yok yada yanlıs yere baktım
12-09-2010, 00:45:49
#3
pLive
Üyeliği durduruldu
Bende birşey göremedim.
12-09-2010, 00:47:32
#4
Moutinho
Yok birşey.
Yendik mi yendik. Sırplarla işimiz kalmadı artık.
12-09-2010, 00:50:59
#5
Rorschach
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Tükürmüş arkadaş teosediç sırplar için doğal şeyler bunlar.
12-09-2010, 00:51:01
#6
ayhanlicina
butun sırpları yakmak isterdim elimde imkan olsa.
12-09-2010, 00:54:04
#7
pLive
Üyeliği durduruldu
Rorschach adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Tükürmüş arkadaş teosediç sırplar için doğal şeyler bunlar.
He o hareketten ceza yiyecek zaten.
12-09-2010, 01:42:57
#8
Moutinho
Sırplara insanlığı öğreteceğiz değiliz. İstedikleri kadar yırtınsınlar. Biz finaldeyiz. Onlar değil. Artık onlarla işimiz bitti. Çok fena koyduk. Hazmetmeleri zor.
12-09-2010, 13:17:43
#9
BuRacK
Üyeliği durduruldu
Adamlar şansa 3'lükler atarak oralara kadar geldiler, kendilerini bir şey zannettiler.
Acayip koyduk, sindiremediler.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler